O nas

O Optyk Studio

ANDRZEJ PIWOWARCZYK OPTYK STUDIO to nowy punkt na mapie Krakowa, który trzeba odwiedzić.

W Naszym salonie kładziemy nacisk na takie wartości jak wysoka jakość obsługi, szacunek klientów, najwyższa troska o wzrok klienta, wysokie standardy usług optycznych i okulistycznych.

Wyjątkowy wystrój i klimat panujący w Naszym salonie sprawi, że poczują się Państwo szczególnie komfortowo, a czas spędzony u Nas nie będzie zmarnowany.

Naszym celem jest usatysfakcjonowanie każdego Klienta, dlatego też oferta, którą proponujemy dedykowana jest każdej grupie społecznej i wiekowej.
Profesjonalna obsługa. Dobór modelu okularów odpowiedni do typu urody a ceny wyjątkowo korzystne. Polecam.

Lucyna Dzień-Skrzyńska

Zacznę od tego, że chodziłem do kilku znanych (takich jak np Vision Express) salonów okulistycznych ale również do prywatnych po czym wybrałem się do studia pana Andrzeja i muszę przyznać, że nie spotkałem się nigdy z aż tak przyjemnym doświadczeniem jak właśnie tam. Asortyment oprawek jest zróżnicowany, ciekawy oraz po prostu stylowy, a dostępny wybór szkieł i ich modyfikacji pozwala na dobranie dokładnie takiej kombinacji, jakiej się zapragnie. Ale co najbardziej cenię sobie w tym salonie to jego przecudowny właściciel! Aż chcę wracać bez powodu aby tylko znowu go zobaczyć ;> zdecydowanie polecam!

Maximiliaan Żelechowski Strother

Okulary korekcyjne

Soczewki okularowe różnią się między sobą materiałem, z którego są wykonane oraz przeznaczeniem. Możemy dzielić okulary według różnych kryteriów. My przedstawimy kilka przykładowych podziałów.

1. Materiał wykonania
- soczewki mineralne (inaczej szklane) – najbardziej tradycyjny typ okularów. Są odporne na zarysowania, jednak mają stosunkowo duży ciężar własny, dlatego nie są zalecane do szkieł dużych ani grubych (przy znacznych wadach wzroku).
- soczewki organiczne (inaczej plastikowe) – są lekkie i odporne na stłuczenia. Specjalne powłoki ochronne uodparniają tworzywo na zarysowania i pęknięcia.
- soczewki poliwęglanowe – lekkie i cienkie soczewki o wysokiej twardości i odporności mechanicznej. Rekomendowane dla sportowców i dzieci.
2. Moc i geometria
- soczewki dodatnie, tzw. „plusy” - do korekcji nadwzroczności,
- soczewki ujemne, tzw. „minusy” - do korekcji krótkowzroczności.
3. Przeznaczenie okularów
- soczewki jednoogniskowe – do korekcji jednej wady wzroku. Przeznaczone do aktywności jednego typu, a więc albo do noszenia cały czas, albo do czytania, pracy przed komputerem etc.
- soczewki dwuogniskowe – złożone z dwóch segmentów o różnych mocach. Górna część koryguje widzenie dali, dolna – bliży. Mogą być używane zarówno do noszenia na co dzień, jak i do czytania.
- soczewki progresywne – jednocześnie korygują widzenie dali, bliży i odległości pośrednich. Są alternatywą dla soczewek dwuogniskowych – korygują widzenie w odległościach pośrednich, a przy tym są bardziej estetyczne, bo nie posiadają widocznego segmentu do korekcji bliży.
Tanie okulary nie muszą być gorszej jakości. Współczesna optyka oferuje wiele opcji, wśród których każdy użytkownik znajdzie rozwiązanie na miarę swoich potrzeb.
Nasza oferta okularów korekcyjnych to najwyższej jakości materiały i gwarancja zadowolenia. Marki dostępne w Andrzej Piwowarczyk Optyk Studio w Krakowie:
Carrera - jest światową marką lifestyle’ową i sportową, produkującą okulary dla osób o niekonwencjonalnych i niezależnych umysłach, które nie boją się podążać własnymi drogami. Sama nazwa marki pochodzi od najdłuższego i najbardziej niebezpiecznego wyącigu – Carrera Panamericana. Od 1956 roku Carrera wierzy w pasje, które napędzają ludzi i sama czerpie z nich swoje inspiracje.
MAX MARA została założona w 1951 roku przez Achille Maramotti w małym miasteczku, Reggio Emilia w Północnych Włoszech. Stąd też pochodzi nazwa marki -„MAX”, a więc ulubiony plac mieszkañców Reggio Emiliai „MARA”–początek nazwiska założyciela. Po wojnie, dom mody Max Mara stał się prekursorem mody damskiej - gotowej do noszenia (ready-to-wear) we Włoszech. Dziś jest globalnym koncernem przynoszący dochód w wysokości około biliona dolarów rocznie. Filozofią domu mody jest tworzenie prostej, ale eleganckiej mody dla współczesnych kobiet. Każda kolekcja marki charakteryzuje się ponadczasową klasyką, harmonią i wyczuciem stylu.
Dom mody Chloé został założony w 1952 roku przez Gaby Aghion wraz z Jacquesem Lenoirem i miał stanowić sprzeciw wobec dyktatu sztywnej kobiecej mody. Filozofią domu mody Chlś jest tworzenie opraw podkreślających naturalność i niewymuszoną kobiecość w miejskim stylu. W każdej prezentowanej co sezon kolekcji przeplata się wątek wyrafinowanej bohemy i hipisowskiego luzu.
Alexander McQueen - to niezwykła postać świata mody. Dla pasji w wieku 16 lat porzucił szkołę i został czeladnikiem w renomowanych zakładach krawieckich. Dzięki uporowi i niezwykłemu talentowi w ciągu kilkunastu lat stał się jednym z najbardziej cenionych projektantów mody na świecie. Projekty Alexandra są pełne pasji, emocjonalne, jednak tworzone z szacunkiem dla sztuki tradycyjnego rzemiosła, z którego wyrósł. Integralną częścią stylu McQueena jest bliskie zestawianie skrajnych kontrastów: słabości i siły, tradycji i nowoczesności, płynność i surowości. Okulary sygnowane jego nazwiskiem łączą dogłębną, precyzyjną i solidną technikę, wyrafinowane rzemiosło atelier francuskiego haute couture z nienagannym wykoñczeniem włoskich producentów..
Vogue - powstał w 1973 roku pod tą samą nazwą co najbardziej prestiżowy magazyn mody. Okulary Vogue skierowane są dla nowoczesnych kobiet, które czerpią radość z mody, bawią się nią by wykreować swój własny, oryginalny styl. Okulary słoneczne i korekcyjne Vogue mogą stać się bronią uwodzenia, sposobem na grę z własnym wyglądem, sposobem na wyrażenie własnego stylu. Dzięki dużej różnorodności modeli zarówno kobiety jak i mężczyźni znajdą odpowiednie okulary dla siebie.
RAY-BAN - Wyjątkowy styl życia, wyzwolony z szablonów. Silna osobowość, jasne wybory. To jest świat Ray-Bana. świat, który rozpoczął się w 1937 i stworzony jest z modeli, które stały się ponadczasowymi ikonami stylu. Historia tej marki to 70 tradycji, doświadczenia, rozwoju technologii i dążenia do perfekcji, po to aby stać się ikoną jakości i stylu. Obecnie Ray-Ban jest cenioną marką wśród młodych wiekiem i młodych duchem na całym świecie. Są ulubionymi oprawkami gwiazd filmu, show biznesu i pilotów. Nosili je m.in. generał MacArthur, Audrey Hepburn, Tom Cruise, Bob Dylan i wielu innych.
BELUTTI - marka o włoskich korzeniach, ma w swojej ofercie oprawy okularowe oraz okulary przeciwsłoneczne. Okulary Belutti przeznaczone są dla eleganckich kobiet oraz mężczyzn, którzy lubią skupiać na sobie uwagę otoczenia. Charakteryzuje je modny design, nowoczesne kształty i intrygujące detale zdobiące zauszniki. Duża ilość modeli pozwala każdemu dobrać coś idealnie dopasowanego do indywidualnych potrzeb.
MANGO - to międzynarodowa marka odzieży i akcesoriów przeznaczonych dla kobiet. Została założona w 1984 roku w Barcelonie (Hiszpania). Filozofią marki jest oferowanie produktów zgodnych z najnowszymi trendami sezonu, jak i ponadczasową klasyką w połączeniu z przystępnymi cenami. Każda kolekcja marki charakteryzuje się skromnością, harmonią i wyczuciem stylu. Co roku, do swoich kampanii reklamowych Mango angażuje największe światowe gwiazdy i uznane modelki. Ubrania marki reklamowały m.in. siostry Penelope i Monica Cruz, Scarlett Johansson i Kate Moss, Miranda Kerr. Aktualnie twarzą kolekcji jest top modelka Daria Werbowy, a Anja Rubik jest ambasadorką dla kolekcji premium.
FRESCO - charakteryzuje niepowtarzalny styl, nowoczesne wzornictwo i najwyższa jakość wykonania. Dystrybutorem jest Firma Prostaf obecna na rynku od 1991 roku, jest ona jednym z największych dystrybutorów opraw korekcyjnych, okularów przeciwsłonecznych i akcesoriów optycznych.

Andrzej Piwowarczyk Optyk Studio

Wrocławska 8/8U
30-006 Kraków


Godziny otwarcia:

pn-pt: 10:00 - 18:00

sobota: nieczynne